Happily ever after

No happily never after,
that just ain't for me, because finally
I know I deserve better after all,
I'll never let another teardrop fall.

As she drove away she starts to smile,
Realized she hadn't for a while.
No destination, she drove for miles
Wondering why she stayed in such denial.


Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, det blev inte att handla.. Jag tar det hellre lugnt.. bara vilar ikväll det behövs känns det som, ovanligt nog har jag på senaste gjort massor jämfört med förra året då var det bara träning och skola och sova typ detta året har varit upp och ner .. mest ner det senaste men nu ser det ut som om vinden tänker vända trotsallt..

Imorgon kanske det blir att ha en girlynight , det återstår väl att se .. menmen det ser jag imorgon.

Har just kollat på sista avsnittet av Gossip och jag hoppas verkligen det kommer en säsong 2 snart, i need it ..

Och jag har hittat sötaste klänningen och snart åker jag till Sthlm också, hur gött som helst det kommer vara bäst tror jag eller jag hoppas på det iallafall, jag måste höra av mig till Linn också och höra med henne så honi nte har ångrat sig :)
Rihanna - soon,soon...

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen, ha en underbar kväll och hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer få det och lugn också=)

- im watching you
image121
/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0