I belong to you !

Nu snart ska jag ta mig härifrån vart är ( a little secret ;) ) ..

Hur som helst så kanske denna dagen ändå blir bra trots allt, det återstår väl att se ellerhur ? I hope so iallafall..

Och jag börjar vara taggad igen för allt det där, de ordnar sig nog tror jag, jag hoppas det iallafall ! Linn och steffi kom igår iaf och drog ut mig och julle fast vi bara skulle haft myskväll det kunde väl ha blivit roligare än vad det var dock så förstörde vädret det, men another time kanske ? ;) I promise det kommer bli sjukt kul nästa gång..

Iallafall när jag fyller år och det är snart, eller snart för mig iallafall typ 1 ½ månad.. wiiho !

Nu tar jag mig härifrån..

- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0