I dont want to be

Det är så jag känner just nu..

Men det är inte därför min rubrik blev som den blev just nu utan jag satte på den här låten med Gavin och jag kom på att första gången jag hörde den var i Brokind och det var även där jag nötte ut den för både mig själv och alla andra.. Vilka minnen jag vill inte tro att allt det där bara är slut .. Allt är väl inte slut men det är ju inte samma något mer jag menar det var ju Erock som gjorde allting, det var ju han som drog igång stämningen det var han som gjorde mina somrar till det dom vart till, mina BÄSTA somrar EVER..

Det är så sjukt vad mycket vi gjort, vad mycket galna saker som jag menar ingen annan skulle någonsin ens komma på tanken att göra något sånt, jag kommer ihåg när jag och du skulle promenera och panta en skottkärra full med burkar och flaskor för att skaffa lite frukost så gick vi där med den där jäkla skottkärran så kom vi fram till affären i Brokind så skulle det ta århundrande där för dom hade ingen pantmaskin så vi skulle fått räkna burkarna och så, så då var det bara att ta oss vidare till Bestorp istället och vi blev bjudna på skjuts dit ut eftersom det var en bra bit dit så kom vi fram pantade det vi kunde panta och så var det bara att börja promenera tillbaka, så kommer DU på iden att vi skulle lifta så gör vi inte det då? JO, allt händer ju med dig så liftade vi tillbaka till Brokind, alltså allt sånt där, vem ska jag nu göra sånt med?

Vem ska jag jaga kor med, springa i hagar med och träna tillsammans med, det finns ju ingen som du .. Det finns ingen som någonsin kommer ta en sådan plats som du har tagit i mitt liv.. Varför Erock ? Jag får så himla ont när jag tänker på det, hela kroppen värker från topp till tå..
Kom bara tillbaka jag skulle GE VÄRLDEN för det, snälla? Jag orkar inte gå igenom sådant här något mer, det är liksom en gräns där man känner "no more" och nej jag vet inte vart min värld är just nu det känns som om den bara rasar bit för bit..

image220

I want you back ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0