It hurts..

Det gör ont, ont så in i helvete.. Det värker i hela kroppen, man skakar, man gråter, man stirrar ut i intet för det finns ingenting runt omkring en, ingen kan göra det bättre, ingen kan ta dig tillbaka.. Jag är hjälplös jag hatar att känna mig hjälplös jag hatar att du lämnat mig, jag hatar att du inte sa något men mest av allt hatar jag mig själv för att jag inte såg, för att jag inte hjälpte dig mer för jag hade kunnat ge världen men jag gjorde det inte jag hade kunnat gjort vad som helst för att få dig tillbaka..

Men vad gör man när hela ens värld rasar samma på en sekund, vad gör man när man känner det där hugget i hjärtat? Jag vet inte trots har vänner och släkt runt omkring mig dött en efter en nu det senaste året men ändå så vet jag inte vad jag ska göra.. Det är samma sak varje gång, varför lyssnade du inte på mig när jag sa att jag inte kommer klara mig utan dig? Varför lyssnade du inte när jag sa att du isåfall lämnar oss krossade...

Jag trodde inte du var allvarlig.. Men vem tror det om ens vän?

Erock du har en plats, en plats som du alltid kommer ha, den där första gången när vi träffades ute på flotten jag kommer ihåg den dagen som igår.. Jag kommer hålla dig hårt här inne, du har lämnat djupa spår..

Jag har sjukt många minnen med dig.. och jag önskar att jag kunde fått fler..

Glöm mig aldrig för jag kommer ALDRIG glömma dig.. Jag är på väg till Linköping imorgon och jag hoppas du är med mig inatt för tro mig jag kommer behöva det mer än någonsin..

image169

Erock och jag - Du var helt fantastisk, jag kommer minnas dig för den du var för jag såg dig, jag såg dig hjärtat jag hoppas du vet det.. Jag såg dig för den du var, den människan som bara väntade på lycka.. Jag hoppas du har fått den nu och att du hjälper oss här nere för vi kommer behöva dig .. Vi ses väl snart?

Kommentarer
Postat av: emma

ring om du vill (L)

2008-03-16 @ 23:22:21
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0