Its over

Nu är jag lättade för provet är över och jag är hemma och tar det lugnt just nu.. Funderar just nu på vad jag ska göra mig för mat? Det återstår att se..

Jag har alldeles precis påbörjat min packning, varför måste jag vara världens absolut sämsta på att packa mina saker? Jag säger att jag inte ska packa mycket men ändå dyker allt ner och min väska är typ full ändå eller inte riktigt dock har jag ju typ världens minsta väska med mig tycker iaf jag med aja jag får la bära de nya jag hittar i påsar det skadar inte..

Jag har handlat lite mat till resan också det blev en milkshake, två bananer och en hel del yoghurt den där safari;)
Sedan ska jag naturligtvis packa ner lite mackor så jag inte svälter ihjäl på vår 7½ timmar långa resa.. Men den sätts snart i verket och jag kan inte bärga mig..

Hoppas er dag har varit bra hittils.. min har iaf varit hyfsad om man bortser från nationella då..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin bakgrund!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-10 @ 17:12:46
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0