Jag är ur funktion

Jag vet inte vart jag ska börja idag, jag tror alla dessa dagar har varit så att man inte vet vart man ska börja riktigt, vart den nya början startar ?
Börjar den snart? För just nu så ligger bara allt i mitt huvud och det känns som om det skulle sprängas snart, hur mycket mer orkar man?


Jag vill vara stark som jag oftast annars alltid är men nu är jag inte det just nu är min värld upp och ner, huller om buller och jag vet inte vart jag ska börja för att få i ordning på det igen.. Jag önskar någon bara kunde komma precis som när man var liten när mamma städade mitt rum så vill jag att någon kommer och gör åt mig, gör det jobbiga..
Men det kommer inte hända för det här är än engång min uppgift att lösa, precis som allt annat..Att ta mig igenom allt det här, det finns så mycket i mitt skafferi och jag har inte rensat det så snart blir det fullt..

Jag saknar dig Erock, jag vet inte ord kan inte beskriva, ingenting kan beskriva någon känsla just nu.. Jag och min värld bara är just nu utan dig :(

Erock dont forget to remember me up there? Promise ? .. Because i wont forget you my dear friend..

Jag ska leva för dig, det är iallafall ett som är säkert, leva livet till max göra sådant som gör ens vardag då och då till guld, något som man fick uppleva med dig du tog alltid ut en på nya upptåg och jag lovar varenda en av dom har varit ett minne för livet.. du har lärt mig så mycket, du lärde mig leva, leva mer än vad man annars gör jag önskar jag bara kunde ringa dig nu precis som jag kunde förr och vi kunde bara sitta och snacka skit och prata ut om saker och ting och jag skulle säga dig att du skulle lova mig att aldrig lämna oss .. men verkligheten är helt annat just nu :(

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0