Jobbigt..

Det är en lättnad att komma till Linköping.. Men samtidigt när man är här så förstärks alla minnen jag har och det gör det så mycket hårdare att ta, jag vet inte riktigt vart man ska börja, vi ska åka förbi hans föräldrar idag troligast och han hade lämnat en film efter sig till oss, hans närmaste vänner.. Jag fattar det inte, jag vill inte förstå det...
Jag orkar inte tänka på det, det gör alldeles för ont för att göra det just nu...

Jag önskar bara det skulle gått och spola tillbaka tiden, men tyvärr det går inte.. jag skulle göra allt för att bara få spola tillbaka bandet och ringt den där kvällen, sett till att vi skulle ha gjort någonting, jag fick ju ditt sms innan, och bara man skulle ha förstått så kanske hade jag kunnat gjort någonting ändrat på ditt beslut jag önskar jag hade kunnat det..

För just nu är det bara TOMT.. ett tomt stort svart hål...

Jag önskar detta bara är en annan mardröm som jag bara får vakna upp ur... Jag vill ha dig tillbaka, varför ?
Varför kommer alltid vara mi n frågan , en fråga jag aldrig kommer få svar på..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Emma! Mamma visade mig din blogg och jag läser vad som har hänt, väldigt tråkigt! Hoppas allt annars är bra med dig.
Kramar, sysslingen Elin i Märsta

2008-03-18 @ 16:45:44
URL: http://eranelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0