JUST FOR YOU..

Detta inlägg ägnar jag helt åt dig, detta är TILL dig.. Fast du kanske inte kan läsa detta så ..

Jag saknar dig, många gånger om, ibland orkar jag inte ens tänka på det för att det gör så ont och när jag tänker på det så rusar tiden ikapp mig och det vill jag inte, jag tror jag inte vill inse att du är borta jag gillar inte att prata om det för då måste jag tänka på det, jag gillar inte att tänka på det för det gör för ont.. Det är 1 år sedan idag hjärtat.. 1 år sedan, om jag hade kunnat hade jag bara suttit hemma idag och ja jag hade behövt det..

Livet går absolut inte som vi vill det ibland, du skulle ha varit 18 vid det här laget.. och jag fyller ju snart och då skulle vi gått ut tillsammans precis som det var förut jag och du när vi for runt där som yra höns ibland och när din mamma kom och hämtade dig och var urförbannad, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden eller att jag kunde får nya minnen med dig..
Nu får jag ju bara leva på det gamla jag vill ju ha fler.. :(

Det går inte att beskriva den tiden med dig med ord, den sommaren och allt annat om jag skulle försöka skulle det låta något om fantastiskt, super osv ..

Jag önskar så mycket, men få av mina önskningar slår inte.. Det känns inte som ett år tiden har bara rusat förbi och när jag tänker på det gör det lika ont som den här dagen för ett år sedan gjorde.. Det var och är helt ofattbart..

Många saknar dig hjärtat.. jag saknar dig.. Jag hoppas verkligen att du har det bra vart du än är och ser ner på oss och hjälper oss här på traven och ser efter oss, jag tror vi behöver det precis som vi behöver DIG

Vila i frid hjärtat, var med oss denna dagen för den kommer vara riktigt jobbig för många !

image141




I really do miss you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0