Kvällen

Nu sitter jag här igen, julia och emma är här på besök.. Emma är då iallafall här för tv-spelet för nu har Emelie och hon suttit där ett bra tag och spelat.. det är ju lite roligt i sig medan jag och julia suttit och snackat lite skit i köket och ätit upp mina bröd som gick ut idag ..

Har gjort klart mina engelska uppgifter och gissa om det är en stor lättnad, sjuk lättnad är det..
Nu har jag bara ledarskapsprofilen kvar och målsättningen, idrottspsykologi provet sen är allt done och en ny period en RIKTIGT skön period ska påbörjas :)

Nu ska jag vara social, men hoppas ni har haft en trevlig kväll, var inte uppe för länge, påsar under ögonen är inte snyggt;)

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: emma

Men vi skulle ju spela tv-spel :P Det var ju det jag ville komma för ju ;)

2008-03-06 @ 14:23:42
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0