lägenheten

Ingen träning idag, men jag ska nog ut och springa idag ändå det är så underbart väder idag så man ska passa på att njuta, det är inte särskilt kallt heller så det vore skönt att göra det, vad ska jag göra idag då ? Det kan man ju fråga sig, kanske jag orkar ta mig ner och sola men det återstår väl att se, kanskje inte ändå.. jag vill bara ligga och ta det lugnt och bara njuta av livet just nu..

Det känns som om jag inte bryr mig längre om "er" eller om hur det än är, för det är ju ändå för min skull jag gör detta, jag vill bara leva, ha kul och göra det bästa av min tid här nere, för man vet aldrig om jag blir kvar sen kanske tar mig ut på nya tågresor efter denna, men det kommer vara tomt när man inte träffar alla som man snart gjort i 2 år så men livet är så, det här är bara ett kapitel i hela boken, det är bara en ny utmaning och jag lovar jag kommer ta mig igenom den galant hur det än är..

Jag längtar så otroligt mycket tills vi sätter oss på bussen på Tisdag, allt som har med det att göra kommer bli så kul, vi kommer typ dö på bussresan för att den är super duper lång, men det är det värt allt besvär..

This is a walk to remember..

Nu ska jag byta om och gå ut och springa och få lite kondition och bra träning :)

Hoppas NI alla där ute har en super dag idag som jag har och att vädret är lika välkomnande för er som för mig.. Dont worry, be happy..

image120


- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0