Ledarskapsprofil

Det är vad jag sitter och gör nu, jag sitter och försöker skriva min ledarskapsprofil/filosofi.. Tråkigt nog tycker jag inte den var så lätt att skriva ändå jag måste gå så långt in och rannsaka mig själv och det var inget kul trotsallt :/

Jag har egentligen matte om 2 timmar men tror ni inte jag glömde all material till matten hemma? Så nu blir det att sitta hemma och plugga ikväll på det istället då jag ska försöka göra klart detta idag iallafall då är jag ett steg längre på vägen på nästa period och tro mig jag längtar, jag kommer få goaste schemat och ja kommer bara njuta.. Våren är på väg in nu känner man.. det har varit soligt typ hela veckan och jag älskar det, hoppas det bara fortsätter nu.. och att vi får sådant här väder uppe i sthlm sen..

Och jag längtar sjukt mycket nu, nu är det inte många dagar kvar, jag ska bara överleva helgen så sen åker vi=) Wiho.. eller jag ska överleva ett läsförståelse och hörförståelse i Engelska B sen så lever jag igen eller nej förresten jag lever igen efter v12 då allt är klart=)

Nu ska jag börja skriva igen, hoppas ni har en fin dag ni med..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0