Lov =)

Ja du, lov vad ska man säga det är nog det bästa som finns, man får tid att återhämta sig göra sådant man inte annars hinner med och helst av allt bara vara lat =)

Jag ska snart och kolla handbollsskor med pappa eller blir det ett nytt virusprogram istället, jag kan ju iofs använda mina gamla handbollsskor tills vidare det är ju inte så mycket kvar av säsongen men vi får la se vad jag bestämmer mig för :)

Ska sen till Stina och umgås med henne så det blir nog trevligt tror jag =)

Dock åker hjärtat mitt utomlands idag usch nej det är inte bra för då kan jag ju inte få tag i honom om jag inte nu vill betala en del av mamma och pappas telefonräkning sen så jag skippar det, det är ju tur att sms finns iaf..
Kommer sakna honom sjukt mycket !

Nu ska jag bege mig jag återkommer lite senare med lite nytt.. Hade gott tills vidare ..

- im watching you

/ Hjerpe

(Hoppas du sover gott min vän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0