Mina sommar favoriter

Jag var inne och kikade lite på Victorias Secret min favorit bland kläder, skor osv =) så fick jag iden av att jag bjuder er på mina sommar favoriter och allt kommer just från VS..









Oj detta blev en lång rad med bilder, visste inte att jag samlat ihop mig så mycket..
Men hur som helst hoppas jag ni hittar något ni kanske också tycker om.. Detta är verkligen sommar för mig, så jag får se till att införskaffa mig lite grann och eftersom jag kanske tar mig till USA nu i sommar eller till hösten så kanske jag får tag i några av mina favoriter man får ju alltid hoppas och jag hoppas det blir av med denna resa verkligen för jag vill så himla mycket =)

Jag saknar dig Erock, tänker på dig varje dag ..

Nu ska jag gå och sova, ni får sova så gott och dröm sött.. Hoppas eran Måndag har varit bra och att ni också har haft soligt och fint som vi har haft här uppe i norr ..
Julia hoppas du har det roligt i Torsby;)

Natti..
-im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0