Morning

Dagens för mig och emelie, och sen ett par underbara jeans jag vill ha men jag håller mig till sthlm och om jag inte hittar något fint där så ska jag ha dom där:P



Nu sitter jag här och tar det lugnt, ska alldeles strax bege mig till skolan för lite ledarskap, så vi får la se hur min skoldag blir, jag hoppas den blir bra iallafall..

Jag har planerat idag att kanske hinna med att sola? Kanske, sedan ska jag försöka hinna vara ut och springa lite och sen tänkte jag nog plugga om jag orkar, jag behöver verkligen göra det så jag får försöka tvinga mig själv..

Det var en trevlig kväll igår med tv-spel och mackor .. haha .. Däremot ska vi nog ta en ja, mickan och julia på fredag eller något, tv-spels kväll och lite ansiktsmasker och lite manikyr osv, det är vi värd =)

Nu ska jag ta mig mot skolan så jag inte kommer försent vi har någon sorts föreläsning idag :/ Menmen det ordnar nog sig..

Hade bra, för det ska jag ha det..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0