Nationellt prov

Jag sitter just nu i skolan och tar det lugnt, börjar bli lite smått nervös, jag gillar inte sådant här, nationella proven borde tas bort, varför ska typ hela ens betyg gå på ett oförberett prov? Jag tycker iallafall att det är jätte dåligt, tänka så får man största "blackouten"  så sitter man där med ett kasst provresultat när men egentligen förtjänat ett bra betyg, nej jag går emot skolverket.. Eller så är det så att alla bara gör en så "big deal" av det, jag gör det iallafall och det bådar inte gott jag hatar hör och läs och det är bara inte min grej helt enkelt, så senare idag kommer det väl stå här något liknande med..
( Det gick käpprätt åt helvete)

Hoppas er dag ser roligare ut än vad min gör just nu:P Däremot kan jag gotta mig med att vår lilla tripp startar imorgon vid 9 och jag längtar hur mycket som helst, min dag är fullspäckad så det blir stressigt men det är de värt :)

- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0