Nothing..

Idag, jag har inga ord..
Det är ens sådan där dag som man helst bara vill rymma, rymma verkligheten och inte komma tillbaka bara önska att man inte fanns att man bara var i ett tomrum, ja ett stort tomrum är vad jag känner nu, det finns så mycket jag skulle velat säga dig, så mycket som jag borde ha gjort så mycket som jag ångrar att jag inte gjorde..
Varför lämnar alla mig? Alla bara dör runt omkring mig..

Erock du ska veta att jag vet vilken människa du var innerst inne, jag vet hur mycket du hade där inne i ditt hjärta att ge men många som inte såg det men jag var en av dom, jag såg dig för den DU var..

Usch nej jag orkar inte ens skriva här, det tär mig .. Jag fattar inte att du lämnat oss.. Erock jag behöver ju dig, jag behöver ju någon som förstår precis som du gjorde..

image166
image167
image168


Kommentarer
Postat av: linn

finns här för dig om du behöver det.

2008-03-16 @ 21:39:03
Postat av: sissi

emma gumman du vet att jag finns här när du vill.

2008-03-16 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0