Nu är jag tillbaka

Nu har jag varit ute och sprungit, jag känner mig riktigt hurtig faktiskt, det var jobbigt i början för tro det eller ej min träningsvärk sedan i måndags ligger fortfarande där och kryper jag känner att det inte är helt bort än.. lite stelt och så men det var skönt att komma ut för engångsskull dock lite blåsigt men det blev bättre sen när man kom ut i spåret..

Har varit en underbart fin dag idag, nu snart går väl solen ner det ser ut som det.. jag behöver däremot vara och handla lite mat men orkar jag verkligen det idag? Återstår och se om jag inte är för lat..

Nu ska jag hoppa i duschen efter det ska jag äta.. Ha en underbar kväll..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0