Potential breakup

Jag är faktiskt på bättre humör nu, dock är min mage snurrig men det är den alltid efter sådana där kvällar spelar ingen roll om man dricker mycket eller lite jag är helt enkelt känslig och nu blir det att ta det lugnt efter det här, nu kommer träningen i första hand och komma fit igen =)

Ska snart till Mickan, vi får la se vad vi gör.. Jag har iaf lust att ta mig en promenad eftersom vädret tillåter det idag=)

Sitter och lyssnar på en grymlåt just, därför min rubrik också !!

Nu ska jag ta mig härifrån men vi hörs senare ikväll, hoppas ni också har en solig och fin dag idag.. och att erat humör är sådär extra söndags bra humör ..

Don't let nobody tell you your life is over
Be every color that you are
Into the rush now, you don't have to know how
Know it all before you try



-im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0