Seg söndag för mig

Min söndag har varit seeg riktigt seg om inte annat, jag har faktiskt inte gjort någonting idag förutom att ha kollat på tv, vissa skulle kanske ha sagt, - vad skönt men jag säger mer - vad tråkigt..

Jag är uttråkad idag, alla är på SM och här sitter jag och tråkar.. skadad och dum och har inte kunnat träna men jag får väl se framemot att ha träna sönder mig till nästa jsm så jag kanske får vara med.. återstår väl att se och mitt knä ska banne mig vara bra då för jag är urless på denna skiten just nu.. it bores me like hell ..

Så hur som helst så tänker jag värme min paj snart, sen ska ja nog ner och köpa mig lite mjölk på tempo så jag kan göra mig ett par pannkakor för att trösta mig med min sega söndag...

Nu ska jag lägga mig framför tvn igen, kul va?

Detta var ju också ett av de där asroliga inläggen.. haha aja jag lovar jag ska försöka att inte ha fler sådana här dagar :P

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0