Sen..

Sen som vanligt är jag, jag har iallafall hunnit vara och klippa mig sedan kom ju syster min och jag var tvungen att följa med och handla och fixa mat åt henne så det är min anledning till att vara sen och att jag har urusel planering.. och nu går bussen först 19:36 så jag får la vänta.. är ju det enda jag kan göra, vid sådana här tillfällen vill man ha bil..

hur som helst hoppas jag vi får en trevlig kväll.. För det är verkligen något jag behöver just nu =)

Jag vill tillbaka nu, det här suger jag bryter ihop snart känner jag, usch träningen är ju jag, det är ju det som tar mest tid för mig och det som jag lägger mest tid på och nu får jag sitta som en ***** lat hmmm, jag vet inte vad jag ska skriva..

Vi vann igår iaf, med rätt mycket och jag överkom en del av min rädsla och tack vickan jag hoppas jag kommer tillbaka snart:)

Du tar jag mig härifrån.. Gonatt ;) Ha en UNDERBAR kväll allhop för tro mig det ska jag ha..
image101


- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0