Skolan..

Nu sitter jag här i skolan och har just skrivit halva mitt arbete om Shakespeare och hans teatrar och det suger för det är faktiskt inte ett dugg intressant iallafall inte enligt mig, om jag skulle vara intresserad av det skulle jag ju lika gärna kunnat gått och sett någon pjäs av honom men det vill jag inte nog med att vi fick se filmen Shakespeare in love fast den var ju faktiskt ganska rörande och lite bra sådär men att arbeta om det är verkligen inte min grej..

Jag har kommit på att jag kommer ha sjukt mycket vecka 12 efter vi varit på konsert det blir nog att bara sitta och tokplugga för mig, för det är sjukt mycket att göra men jag tror jag ska försöka få det mesta gjort på resan dit och tillbaka det vore ju smart av mig faktiskt, lite tråkigt sisådär men nästa period kommer nog bli slapp kommer inte ha skola på Tisdagar bara träningen och det kommer bara hur gött som helst :) Och på Torsdagar kommer vi bara ha "vanlig" idrott typ fotboll, volleyboll och sånt där och sen historia mån, ons och fre:) Hur gött schema som helst så nog kommer jag ta mig igenom detta allt..

Däremot ska jag nog och sola med Emma idag eller får la se om hon följer med man jag ska iallafall sola hur som helst så det blir nog trevligt, jag ska försöka plugga idag för det behövs verkligen men däremot jag ska försöka hinna se Gossip innan Emelie kommer hem för jag är verkligen super sugen på det just nu..

image114

Gosh säger jag bara!


Nog pratat om mina roliga dagar så hoppas jag att ni har haft det trevligt och har lika fint väder som vi har det här i Göteborg, jag hoppas detta väder fortsätter för jag behöver det verkligen nu..

Nu ska jag ringa Emma och ta mig härifrån är less på detta nu..

Hade så bra så hörs vi troligast senare..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0