Some feelings..

It's hard to deal with the pain of losing you everywhere i go
But I'm doin it
It's hard to force that smile when i see our old friends and I'm alone

Still harder gettin up, gettin dressed, livin with this regret
But I know if I could do it over
I would trade, give away all the words that I saved in my heart that I left unspoken

Tillägnat Hanna ....


Nu ska jag sätta mig framför tvn och faktiskt njuta av ensamheten här i lägenheten för nu är jag på sådant humör, bara ta det lugnt och tänka för mig själv det behövs nog, rensa ut lite tankar och så.. Jag vill inte tänka på vissa saker fast jag egentligen borde göra det, jag borde nog ta fram det där känslorna för att brottas med dom engång för alla men jag vill inte för de där känslor kan ställa till med så mycket..

Hoppas er kväll har varit bra iallafall..Min har varit lugn..

Grattis till JSM - guldet .. tråkigt att jag inte kunde vara där och heja fram er..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0