sommar längtan..

Nu sitter jag här med en hög med känslor, helst de där sommar känslorna att man bara kan gå ut och lägga sig på gräsmattan, läsa en bok eller bara njuta helt enkelt av värmen medan man nu sitter inne för att det sista man skulle vilja göra är att ta på sig en massa kläder och en tjock jacka och gå ut i regnet och kylan, jag har kommit på att jag och vinter inte alls går ihop..


Många säger men du kommer ju från Norrland klart du är van vid kyla, men nej det stämmer inte bara för att man bott där uppe hela sitt liv betyder det inte att man vore värsta iskvinnan och klarar all kyla, nej jag gnäller när det är typ -2 så thats me.. jag hatar vinter och kyla..Det hade gärna fått vara vinter och värme.. eller inte här nere för vinterna suger här nere det är så mysigt med snön och allt de där uppe dock så är det ju inte så här.. snö och värme? Varför inte ;)
Haha eller kanske inte, vintern där uppe har jag faktiskt sin charm..


Men däremot när många sitter och längtar efter en solsemester och strand osv så sitter jag och längtar efter denna stad, stor städer har charm och jag gillar dom, jag dras på något sätt till dom..


image161


Fast samtidigt skulle jag absolut inte tacka nej till en riktig bad och sol semester men denna stad står först på min lista just nu och jag hoppas jag kan ragga med mig Emelie dit eftersom vi planerat att ta oss en utlandsresa i sommar och jag hoppas Linn också hänger på vår tripp och kanske Julia med? ..

Nej nu ska jag sätta mig framför tvn eftersom det droppar från himlen idag och det gillar inte jag .. så jag stannar nog innanför dörren ..

Ha en bra dag..

- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0