Spending some time

Just nu sitter jag och funderar på vad ni två gör där uppe, om ni har det roligt och sitter och skrattar eller om ni sover precis som vi gör eller om det är ett sånt där paradis som man drömmer om eller om det är precis som här fast någon annanstans? Det är frågor som går in och ut genom mitt huvud just nu..

Efter att tänka på allt detta och känna den här tunga känslan i kroppen så kände jag idag att jag var fysiskt och psykiskt slut, först nu så är mina krafter lika med noll.. Det är som om ingenting fungerar just nu och när jag somnar så känns det som himlen det är så skönt så jag hade kunnat sova flera dagar i rad, men det är väl såhär det är? Jag har inte ens gjort något som är särskilt jobbigt alltså träning eller så men det sitter väl där i kroppen ändå tror jag..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller längre, det är som om det inte finns så mycket jag vill skriva just nu om detta.. Jag vet inte jag är såkallat "speechless" , Min vän - jag förstår det inte !


image180image181

Nu ska jag gå och lägga mig är otroligt trött, dessutom måstej ag orka upp imorgon för lite träning och så det känns som om det behövs.. Hur som helst hoppas jag eran Söndag varit en super duper söndag..

- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0