Tack..

jag vill tacka alla som brytt sig som hört av sig och fortfarande hör av sig, det är tack vare er man orkar gå igenom något sådant här.. Ni finns inom mig..

Jag vill även tack Erock för en underbar tid vi fick tillsammans, jag var och såg på dig igår och du såg så fridfull ut, precis som om du bara låg och sov.. Men jag vet att det inte var du som låg där längre utan bara din kropp men det kändes ändå skönt att få vara och se på dig, det gav mig lung i kroppen..Jag förstår det inte fortfarande jag vill heller inte förstå det..
Men man kan heller inget annat än att lära sig leva med det..

Jag önskar bara jag kunde gjort något mer, du lever verkligen vidare i mitt hjärta och jag hoppas du är lycklig vart du än är, jag hoppas du ser ner på oss nu och hjälper oss här i vår vardag för många av oss behöver din hjälp just nu för att ens orka gå igenom vardagen..

Hoppas du sover gott nu vännen, jag saknar dig och kommer sakna dig resten av mitt liv.. Ingenting är desamma utan dig !

image176

Du har lämnat djupa spår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0