Tänka på annat

Jag försöker just nu att bara tänka på annat, sitter och lyssnar på en av Rihannas nya singlar (Take a bow), den är bra och den hjälper faktiskt lite granna..

På tal om musik så sitter ju musiken mig närmast hjärtat i intressen, tro det eller ej man skulle ju kanske kunna tro att det var handbollen men handbollen är ett intresse för mig på ett annat sätt.. Musiken gör så mycket för mig, den hjälper mig genom dåliga och bra dagar.. När men antingen bara vill gräva ner sig och blunda för omvärlden eller när man är så glad så man nästan sprudlar man vet inte riktigt vart man ska göra av den energin..

och då på tal om sprudlande så önskar jag att jag kunde vara det med dig just nu och bara sprudla av glädje och du skulle vara brevid och göra det med och vi skulle ha roligare än aldrig förr vännen, vi skulle göra så mycket..
Vi skulle leva, verkligen känna livet bara rinna genom ens ådror för att sedan få utlopp av att vara i den där totala lyckan där ingenting kan förstöra den..

im a fighter - det ska jag fortsätta vara, fortsätta kämpa för livet för jag vet att du skulle vilja det att jag inte skulle ge upp som jag gärna skulle vilja i vissa situationer.. Det är jobbigt och förjävligt vissa stunder men jag vet att det kommer bli bättre fast man inte vill tänka så just nu, men vi alla kommer gå igenom den här tiden och det är bara att kämpa sig vidare i livet.. Fast jag önskar att jag kunde få kämpa tillsammans med dig..

Jag skulle kunnat ha kämpat för dig, kämpat emot allting som satt så djupt inom dig, jag önskar jag kunde få vara en sådan person..

Önskningar, ja det är ett mysterium jag får fundera på det ..

Nu ska bege mig till min Farmor och laga lite mat till familjen sedan blir det att träna och sen kanske Stina .. Ha en bra dag alla och att ni har en fin påsk och ett fint påsklov framförallt.. Det kommer nog ta lite tid innan jag är tillbaka och bloggar som vanligt, men den tiden får det ta men jag skriver så mycket jag orkar ! Hoppas ni stannar och läser då och då ..

- im watching you

/ Hjerpe

(Livet är verkligen ett krig mellan liv och död)
image178
image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0