Tävling

PÅ tal om att jag ville tänka på annat just nu så var jag runt lite och kikade i olika bloggar så såg jag att ingen annan än Kenza hade en tävling just om skinnjackor och eftersom jag inte hittat någon som jag riktigt tyckt om eller velat lägga pengar på så tänkte ja, varför inte vara med i den:) Det skadar ju inte alltid så jag håller tummarna på att hon väljer mig;)

Jag tipsar även er att vara med och tävla, kanske skickas det hem till någon av er en underbar liten skinnjacka som även jag trånar efter :)

gå in på hennes blogg..

http://Kenzas.se




Nu återgår jag till att göra mig i ordning för att laga mat ..

Ha en bra kväll..

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0