Tillbaka igen efter en underbar vecka..

Det började med att vi satte oss på en 7½ timmar lång resa upp till Sthlm när vi väl var framme så möttes vi av en Linn :) Trevligt om inte annat..
Efter det käkade vi lite lätt på donken och sen begav vi oss ut till Ingarö till Linn..
Det blev lite jacuzzi och tro mig det var super skönt, en sådan ska jag själv ha någongång när jag blir rik:P
Haha men det var dökallt när man skulle kliva ut, jag frös nästa ihjäl men se jag är ju fortfarande levande ..

Sedan på onsdags morgon åkte vi ner till stan för massa shopping.. vi hamnade först på espresso house för en god frukost, scones, marmelad, creme cheese, äckligt te och en god juice.. Kan väl inte bli bättre?;) Efter det gav vi oss ut till slussen för att ta oss till American Apparell men det blev inget för oss där så.. Men jag hittade mig ett par jeans senare i allafall, gosh jag hittade as mycket i där.. jag älskar verkligen sthlm:P

Trodde det var Julia som skulle komma hem med mest men tro det eller ej det blev jag:P Jag fick med mig ett par jeans, en ny jacka, ett par nya skor, en tröja, ett par solglasögon, örhängen och en väska:P En hel outfit ..

Jag sätter inte bilder när jag kommer hem på mina fina köp eftersom jag just nu sitter fast i Linköping hos hjärtat mitt !

Haha måste bara nämna, Julia drog ÅRETS kommentar i sthlm "är du ambassadör":P

Sedan tog vi oss till konserten och i promise det var värt vart en litet öre, jag är super nöjd måste se henne igen om hon kommer och det blir nog mer konserter för mig framöver nu, vill bara tillbaka nu.. usch jag hatar när sådant här ska ta slut men jag hade iallafall ett par super 3 dagar där nere med flickorna..

Nu ska ja återgå till pluggandet.. Ha en super vecka och hoppas er vecka hittils har varit super:P


- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: virvelvinden

Haha, men jag trodde ju att hon sa det :P

2008-03-14 @ 16:56:12
URL: http://virvelvind.blogg.se
Postat av: emma

haha, Julia, du måste lära dig att tänka efter innan du öppnar munnen ;)

2008-03-14 @ 18:23:37
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0