Tjejmiddagen

Jag lägger upp lite nya bilder från igår när vi käkade tacos och kollade let's dance..





Sådär, satt även igår och kollade Juno en film jag laddade upp den var faktiskt riktigt bra, handlar om en tjej som blir gravid utav misstag och bara är 16 år.. Den borde ni se om ni nu inte redan har sett den.. Ska sätta någon ny film på laddning har redan en jag ska se senare..

Nu ska vi börja bege oss ut till vår stuga ska vara där under dagen, så jag återkommer nog senare ikväll och uppdaterar om hur min dag har varit.. Ska nog senare vara med Sandra och de;)

Nu drar jag mig ha en underbart Lördag..

( Saknar dig vännen, Tänker på dig hela tiden )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0