Trötter..

Sitter i skolan har slutat nu har kollat på någon film en dokumentär jag somna hela tiden har ont i huvudet och är trött så det blir nog att bara vila ikväll kanske plugga lite om jag känner mig pigg för att göra det annars blir det att åka hem och sova för jag är verkligen dö trött..

Jag har inget planerat ikväll, det är faktiskt ganska skönt så jag ska hem snart och bara ta de lugnt..

Vet inte vad som händer i helgen heller det återstår väl att se..

Jag känner att denna dag inte var så jätte intressant faktiskt, igår var jag och solade med Emma efter det så tog vi oss hem till Emma och efter det så gick jag, ebba och emma och fikade på espresso det var faktiskt trevligt, glömde helt bort tiden.. men det var trevligt att sitta och bara snacka massa strunt, så det gör jag gärna om:) Och chai det är helt underbart däremot tänker jag inte lägga pengar på det, tänker sparar tills vi kommer till sthlm så jag kan hitta mig ett par nya jeans kanske en jacka eller skor :) återstår väl att se..

Har massa skolarbeten också som bara ligger och väntar på att jag ska göra klart dom någongång.. men det ordnar sig alltid på något sätt...

Nu ska jag ta mig hemåt och ta en tupplur, hoppas ni får en trevlig dag och att eran onsdag inte blir lika tröttsam som min kommer vara..


- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0