Brevbärare?!

Jag tror folk tror att jag är någon sorts jävla brevbärare åt dom, som om jag inte hade nog med mina egna saker att dra omkring på, nej ellerhur folk jag ska inte nämna mer jag har helt enkelt en dålig dag och detta göra det absolut inte bättre..

Tränade med Heid idag igen:P haha, aja det gick ju hyfsat dock gör mitt knä ont igen så nu är det bara till sjukgymnasten och kolla om jag får göra operation på min menisk för den tycks inte vilja bli bättre..Däremot har faktiskt min styrka gått framåt och det är jag glad över =)

Usch just nu är jag bara less på allt , jag önskar jag vore gud eller något just nu och bara trolla fram saker och ting nog för att jag inte riktigt vet om gud kunde trolla men förhoppningsvis kan han ju eller ska kunna göra underverk om man nu tror på honom..eller varflr honom? det kanske lika gärna kan vara en tjej..

Nu har jag spekulerat nog, nu ska jag sova .. godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0