En "lysande" kväll

Ja solen är fortfarande uppe den håller på att gå ner nu tror jag och det är fortfarande varmt och skönt, får hoppas resterande av veckan blir så, uppe i norr lär det inte bli sådant väder isåfall skulle jag bli väldigt överraskad..

Kom nyligen från träningen, idag var det faktiskt inte lika tung träning men väldigt bra saker vi tränade på och jag som vanligt vart lite virrig efter ett tag men det är bara att kämpa på..

Glömt att nämna detta men "Hejdå Kärra, Hej Kungälv" som Emelie sa=)

Jag tror detta året kommer bli super roligt jag ser verkligen framemot det och jag är motiverad till tusen..

Nu ska jag gå och käka så jag får lite energi till kroppen igen, ha en bra Måndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0