Godmorgon vänner..

Det är en fin dag idag och jag och Julia har just kollat klart Mimzy, den var faktiskt bra..Jag har faktiskt börjat gilla lite fantasy filmer mer och mer ..
Ska på stan idag med henne, får väl se vad man hittar där då, kanske någonting får man ju hoppas på eller så blir jag sådär snål som allt:P

Får se vad som händer hela dagen idag, blir att vila i helgen med träning eftersom jag skulle vara helt utvilad tills Måndag för att min sjukgymnast skulle kunna göra testerna på mig, så nu är det bara att vila, ladda inför nästa veckas träningar ..

Nu ska jag kila härifrån, hoppas ni får en bra Lördag

Lite gamla bilder från början av göteborgsäventyret :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0