Gossip girl

Ja nu har jag kollat det 18 avsnittet av Gossip och det var inte vad jag hade räknat med, jag är helt såld på den serien, jag lovar det finns ingenting bättre än Gossip.. Noway.. Det är min "drog" om man ska kalla det så.. I just love it (L)

Jag är även på bra humör, kanske ni har märkt eller kanske inte.. Hur som helst så är det snart sommarlov och jag kan knappt vänta.. Så underbart kommer det att bli, jag hoppas vår LA resa kommer kunna bli av för det skulle vara något.. vi får planera in det :)

Jag får nog börja föra lite planering nu känns det som eftersom jag kommer ha fullt upp all the time..

Nu ska jag låta emelie sitta vid sin dator har nämligen suttit här och kollat Gossip för min dator bråkar med att vilja ladda ner, nu ska hon få sova.. men natti på er iaf och vi ses väl=)

(Älskar dig ted, your my everything)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0