Haha

Var på hemköp nyss med Emma och tro mig eller ej det var några japaner eller kineser på hemköp som köpte så mycket choklad, så ja jag har aldrig sett någon köpa så mycket choklad förut för typ 900 kr bara choklad:P hahaha
Det var lite roligt..

Satt förövrigt i skolan till 17:50 typ, gjorde klart min tidslinje så nu är den fullständig =) Hur skönt som helst nu är det bara att skriva det lilla som jag har kvar på samhällen så är även den klar, då är det bara att fokusera på andra världskriget provet som vi har nästa vecka, hur mycket som helst är det att läsa på.. jobbigt värre :/ menmen snart sommarlov så det är värt det...

Grattis Emelie förresten 18 år nu:) Trevligt trevligt, nu kan du börja gå ut med mig :)

nu ska jag gå och käka kvällsmat med min roomie;) Natti på er och hoppas ni har haft en trevlig Onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0