Har just gjort klart mitt arbete :)

jag är nog nästan klar med mitt samhällsarbete nu också hur skönt som helst, dessa timmar jag stannat i skolan har helt klart varit värt det än att sitta i sista minuten och göra arbetet, nu kan jag mer koncentrera mig på mitt historia arbete ska göra en tidslinje på första världenskriget =) får väl se hur det går.. Måste träna lite på vår "pjäs" också till på Torsdag så jag vet vad jag ska säga och så.. Så det inte bli en flopp nog för att det ändå lär bli det eftersom ingen är här och tränar på den.. Menmen så går det när man ska göra sådant här i stor grupp :S

Idag blir det nog att sätta mig ute och njuta av vädret känns det som super varmt ute nu.. Sedan ska jag ut och springa lite med vikterna så jag får springa av mig lite grann, bli bara att ta det lugn idag, ska nog försöka fixa min naglar också känns som om det behövs, sen kanske jag fortsätter på mitt 1 VK arbete så jag blir klar någongång så kan jag bara glassa i helgen med hjärtat eftersom jag åker till Lkpg på fredag =)

Nu ska jag ta mig härifrån och åka hem, hoppas ni får en bra Tisdag iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0