Hurtiga jag=)

Idag har det blivit att vara i skolan, vi spelade brännboll var faktiskt mycket kul, fast vårt lag förlorade båda gångerna =P, Sedan så spelade vi upp vår pjäs också, det var faktiskt roligare än vad jag hade trott att det skulle vara, gick ju bra... Sen så kom jag hem och la mig och sola med Hedqvist och Hildeby sen kom Emma och sola också, så låg vi där och pratade lite grann, träna lite på olika finter och så.. Haha Hedqvist "jagade" getingar och vi gungade faktiskt lite på gungorna här utanför =)

Sedan så tog jag och Emma oss en promenix till Willys köpte lite gott och gjorde en riktigt god smoothie till oss och sen drack vi lite pärondryck med is i=) Gott och sen somnade jag en stund och så lämnade Emma mig här..

Jag sov en liten stund var asstrött fast däremot så kom jag just in var ute och sprang med mina vikter på armarna, super skönt var det faktiskt, jag hade tänkte banga det men jag drog mig i skinnet och gjorde det ändå.. Ett bra gjort till mig ;D, Imorgon blir det nog gymmet tidigare vid 8 så jag hinner köra igenom armar och benen ..

Senare på dagen åker jag till hjärtat mitt ska bli mysigt faktiskt, så tar ju min kusin även konfirmationen, trevligt där =) Får även träffa min kära farmor och farfar, dock så saknar jag min morfar hur mycket som helst måste träffa honom när jag kommer hem..

Nu ska jag däremot hoppa i duschen och fixa i ordning mig sen ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0