Jag tänkte på..

Jag tänkte på en sak nyss nämligen att det verkligen märks när jag är i Linköping, för det första så blir det uppehåll i bloggen för det andra så har jag nästan ingen kontakt med omvärlden, det är faktiskt lite skönt.. Att bara få stressa av och ta det lugnt och slippa och tänka på massa saker hela tiden.. Har verkligen njutit av denna helgen kan man gott säga =) SKönt har det varit faktiskt.. och mycket GOD mat..Fast nu saknar jag mitt hjärta jätte mycket, det är så tomt utan honom..

Hoppas eran helg har varit lika skön som min =)

Nu ska jag hoppa ner i sängen för att fortsätta läsa lite på Gossip sen så ska ja väl nanna tror jag så jag är pigg och glad imorgon för att ett gympass.. Ska bli super skönt.. Sen så drar jag och Julia ut på lite "new" things..

Natti på er allesammans, sov så gott ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0