Jobbigt läge..

Kollade just på Gossip girl det nya avsnittet.. och Grrrr vad jag blir arg, vem har kommit på manuset till detta? Nej, nej, nej .. detta var inte bra.. eller avsnittet var bra men nu blir det såhär att när den slutar så vill man se mer, man blir bara argare och argare.. Jag lever mig nog in i serien för mycket tror jag.. Det bara MÅSTE bli Tisdag igen, hoppas denna vecka bara springer iväg.. I hope so !!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta mig en rejäl uppfriskande kur med nygjorda naglar och inpackning till håret, underbart låter det.. Det kommer bli super skönt tror jag =) Hurtig har jag ju vart, sprang intervaller idag med mina vikter, det tog bra på benen =)

Hoppas ni har haft en bra Tisdag, min tisdag har varit rätt lugn, lite plugg fast jag hade behövt plugga mer men det ordnar nog sig hoppas jag.. Soligt och varmt har det varit idag och luktat sådär härligt sommaraktigt..

Natti på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0