Miss you..

Det är så himla många jag saknar men jag tänker tillägna detta till min absolut bästa vän (Stina)

Jag saknar dig så himla mycket, många gånger så frågar man sig själv varför man lämnar allt bara sådär?
Jag hade väl en stark längtan till något nytt och jag fick något nytt men du är alltid kvar närmast hjärtat och kommer alltid att vara, jag och du kommer det alltid att vara för mig, jag läste din blogg just och det var jätte fint skrivet..
Jag vill så gärna bara packa ner dig i väskan så skulle du komma ner och bo här med mig vore inte det kul? Jag tror vi skulle ha kul fast du nästan skulle slå ihjäl mig med tvn, radion, datorn, musiken allt.. jaa men det spelar väl ingen roll ? Bara vi skulle få ha varandra nära.. Jag saknar dig vännen och tänker på dig ofta är så himla tråkigt att vi hörs av så himla lite :/

You are never far away from me because you will always be right there in my heart my friend..

Kommentarer
Postat av: Stina

I LOVE UU!!

2008-05-25 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0