neeeej :(

Var nyss hos sjukgymnasten gjorde tester det gick faktiskt riktigt bra, dock fick jag vet att jag har troligast ett uttöjt korsband också, ledband, menisk och korsband, är det jag som har tur eller ? Jag skulle inte tro det va.. Jag måste nog säga att jag är den mest otursamme person just nu känns det som, kan någonting gå rätt för mig någongång ? Jag vill så himla mycket, jag vill tillbaka bara spela och ha kul och nu stoppar kanske detta mig, förhoppningsvis får jag besedet på måndag om att jag kommer kunna spela utan operation dock måste jag ha skydd men bättre att kunna spela än att inte kunna spela alls..

Jag hatar verkligen knän, det suger så hårt.. Jag åkte fan inte 160 mil och flytta hit ner för ingenting och bara spela då och då, jag ska fan satsa till nästa år ändå, om korsbandet ryker så ryker det men i sommar blir det hård träning för min del och då menar jag hård träning allt för att slippa den ******* operationen..

Nu ska jag plugga med Julia hon är på väg hit, jag har prov imorgon och på fredag.. detta gör ju inte min koncentration bättre :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0