Snart klart:)

Var och tränade idag och fixade med papper så nu är det påskrivet nu är det bara att ladda inför säsongen hela sommaren.. Sjukt mycket träning för jag ska banne mig hålla mitt knä i trim :) Så det inte går helt och jag vill verkligen jag är så otroligt motiverad nu så det kommer nog bli bra =)

Imorgon blir det upp tidigt, ska till skolan vid halv 9, sköta lite skolarbete och så sen samhäll sen slutar jag hem och fixa lite här med mat och sen blir det gymträning ute i Kungälv.. hela veckan består i princip av träning däremot inte helgen, har bara en egen springning tror jag ska bli skönt, måste börja städa igenom lägenheten jag åker ju nästa vecka till Linköping och sen hem för att jobba och träna skiten ur mig :P
haha

nu ska jag gå och äta.. Ha en bra kväll ses imorrn eller nåt..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0