Solig dag idag..

Det har varit underbart väder idag, jag och Emma började morgonen med att måla klart vardagsrummet och det blev bra tycker jag :) Nöjd är jag, dock har det tagit ändå sen i Fredags att få allt klart, men nu äntligen..

Jag måste även börja plugga jag har prov imorgon men jag känner verkligen att jag inte har någon ork alls ..

Sen har jag och Emma legat ute och solat lite grann, har varit super fint väder idag, grillade lite flintastek nyss med majskolvar och så hade vi potatissallad till med en vanlig sallad :) Gott och nu är jag propp mätt..

Tänkte lägga upp bilder lite från målning nu och mitt rum när pappa har varit här och fixat i ordning det med mig =)




Sådär, nu ska jag gå och plugga, det blir nog en tidig kväll ikväll för mig, jag är supertrött känner jag, håller redan på att somna här, men så är det när man är i fullgång hela veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0