Solig dag och hemfärd

Det har varit en riktigt fin dag idag och det blir hemfärd idag:) eller jag har ett mellan stopp på vägen hem och det är till min älskling i Linköping jag har saknat honom så och jag kommer sakna honom hur mycket som helst med tanke på att jag inte kommer träffa honom på en månad, jag kommer dö :(:(

Hur som helst så börjar jag få lite färg nu känns det som, hoppas på mer snart =)
Hoppas på att hela veckan bjuder på sol annars kommer jag vara död där uppe med tanke på att vädret inte är det bästa just nu där, däremot så tjänar jag pengar och det känns bra iallafall..

Kommer träna, TRÄNA och TRÄNA när jag är hemma, men värt är det iaf ..
Blir i veckan att köra lite gym med hjärtat och sen massa intervaller.. massor han kommer peppa mig och det känns bra då tar man i till 100 :)

Kommentarer
Postat av: emma

kommer sakna dig! vem ska jag nu följa med på äventyr överallt? :( ;)

2008-05-28 @ 01:13:13
Postat av: Anonym

Du gumman!!! SOLEN KOMMER även hit upp,men först när du kommer hem..så SKYNDA DIG!!!längtarrrr/kram mammsi

2008-05-28 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0