Sommarlov =)

Har just legat ute och solat ytterligare =) Börjar ju få mig lite färg nu, var även och tränade imorse med teds mamma, körde gym och sen forza.. dock så var jag inte den bästa på Forza precis såg ut som om jag hade gått fel fast det kändes faktiskt i armarna..

Snart blir det jobb och det kommer inte alls vara så kul :/ däremot längtar jag till pengarna för det är de värt..

Det blir RIX FM ikväll, lite trevligt chill sådär, återtår att se hur kvällen slutar har även köpt mig en ny kläning den är super söt, jag lägger upp bilder när jag har min egna dator..

Jag kommer sakna alla nere i Götet nu under lovet och emma du hittar nog någon ersättare tror jag under tiden jag är borta det är ju lite mer än en månad bara så blir det nya och ÄNNU bättre äventyr för vår del i promise you =)
Saknar er där nere, men vi ses snart igen.. Och för er där uppe i norr.. ses snart igen.. Ni får mig att dras med ett tag.

Däremot blir det SJUKT mycket träning när jag hemma, skönt om inte annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0