Stan

Jag hittade två söta tröjor på stan idag, ena är typ en t-shirts klänning och den andra är en svart trekvartströja super söta =) Jag är jätte nöjd iaf, nu har jag just kommit ut ur duschen och ska laga till mig lite mat, blir faktiskt lite halvfabrikat men engång är ingen gång som man säger..
Ska sedan kanske med emelie ut på krogen återstår att se kanske, kanske inte...

Imorgon blir det troligast handboll för mig, julia och emelie .. ska kolla när julia grahn spelar med önnered, hoppas det går bra för henne..

Nu ska jag kila och göra min mat.. Ha en bra Lördag kväll..

Kommentarer
Postat av: linn

jag saknar dig !

2008-05-18 @ 13:02:58
URL: http://sjohest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0