Sushi ..

Det blir kanske att gå ut och äta med Emelie och Ebba, blir nog lite Sushi och jag är faktiskt ganska sugen på det, blir nog en trevlig pratstund senare återstår det att se vad som händer, kanske blir något lugn mys kväll eller liknande =)

Jag och Emelie var på stan idag, hon hittade sig ett par söta skor och roligt nog så hittade jag henne nyss sovandes i sängen med SKORNA PÅ;P haha är inte det emelie så vet jag inte vad..


Detta är mina söta ballerina



Och detta är dom som Emelie ligger och sover med just nu



 
Och detta är också mina som jag just nu plågar mig själv med att gå in så de blir sköna



Sådär, nu fick något gott att titta på, nu ska jag sätta mig framför tvn..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0