Tisdag idag =)

Ja då är det Tisdag igen då.. Typ en vecka kvar eller nåt sånt av skolarbeten sen är det fritt fram och jag har gått ut detta jobbiga året, jag lovar tvåan är värst .. eller jag har ju inte känt på trean än men snart så =)
Dessa år här nere har bara rusat förbi och snart är det slut, det känns jätte tråkigt eftersom det har blivit så bra här nere och så, menmen thats life..

Ska iaf provträna med Kungälv idag, hoppas det går bra, jag hoppas,hoppas,hoppas.. håll tummarna för mig :) bara jobbigt att åka dit själv och så, lite ensamt kommer det bli, jag hoppas dom är trevliga bara..

Nu ska jag lägga mign er och vila en stund sen ska ja plugga och käka och sen träna.. ha en bra Tisdag förövrigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0