Today its sunshine

Det är verkligen soligt och fint idag, typ inge moln och 40 grader i solen, vem klagar? Absolut inte jag, detta är verkligen MIN årstid hade kunnat ha såhär året om, jag bara älskar sommaren helt enkelt, den är så underbar..

Det ska bli skönt att åka hem ett tag dock inte till att det inte alls kommer vara detta väder men jag får ju pengar iaf och det är nog det som räknas.. Jag får ligga och försöka sätta på mig lite färg nu innan jag åker, idag har jag fått färg iaf vad jag tycker, dock gillar jag inte ränderna men jag överlever..

Nu tänkte jag sätta upp lite bilder från mina och emelies upptåg :)






Sådär, nu ska jag hoppa in i duschen så ska väl jag och Emelie bege oss ner till stan i detta underbara väder..

Hoppas ni har en riktigt bra Lördag och att ni inte är allt för bakis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0