Torsdag..

Snart är hela tvåan klar gjorde, efter måndag så är precis allt klart i skolan och det känns som om allt detta snart kommer ta slut, det känns så otroligt sorgligt nog för att jag vet att det är ett år kvar efter detta men ändå, det är liksom så tråkigt på något sätt, alla man lärt känna och allt man fått uppleva.. Det kommer ligga kvar resten av mitt liv.. Detta har varit en av mina bästa "äventyr" ..

Sitter i skolan, har redan slutat.. Träning ikväll också, handboll och sen ska vi ha någon sorts orientering tror jag.. Får se hur det blir då, säkert kul=) Känns som om handbollen bara går bättre och bättre bara mitt knä nu håller..

Nu ska jag kila, ha en bra Torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0